×

Cum cumpar?

1 Adaugati in cos produsul dorit.
2 Verificati comanda. Completati campurile necesare.
3 Alegeti metoda de PLATA & TRANSPORT

Daca aveti in continuare probleme, va rugam sa ne anuntati, prin trimiterea unui e-mail la mobiliermestesugit@gmail.com. Multumim!

SHOWROOM PROGRAM

Luni - Vineri - 08:00 - 16:00
Sambata - Inchis
Duminica - Inchis

FORGOT YOUR DETAILS?

Termeni si conditii

 

INTRODUCERE

Utilizarea site-ului www.mobiliermestesugit.ro implica acceptarea prezentilor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor. De asemenea www.mobiliermestesugit.ro isi rezerva dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Accesand pagina termeni si conditii puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

 

I. NOTIUNI GENERALE

- Informatiile, respectiv imaginile/pozele produselor au caracter informativ, iar produsele livrate pot diferi de imaginile de pe site din punct de vedere a culorii sau nuantei.

- Promotiile/ofertele prezentate pe SITE sunt valabile in limita stocului disponibil. Promotiile sunt valabile pe perioade limitate de timp, de regula mentionate. In cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

- Promotiile afisate pe site pot fi diferite fata de cele din showroom-ul nostru.

- Prezenta produselor pe site NU garanteaza existenta lor in stoc. Consultantii nostri vor confirma disponibilitatea pentru fiecare produs in parte.

- Asociatia Biosilva isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site fara nici o anuntare prealabila.

 

II. Continut

1.Tot continutul, incluzand dar nelimitandu-se la imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site sunt proprietatea intelectuala a www.mobiliermestesugit.ro sau al unor parteneri.

  1. Folosirea fara acordul www.mobiliermestesugit.ro oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare.
  2. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile de mai sus.

 

III. POLITICA DE VANZARE ONLINE

- Asociatia Biosilva poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

- Asociatia Biosilva poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

- Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ TVA, Asociatia Biosilva nefiind platitoare de TVA. Asociatia Biosilva isi rezerva dreptul de a modifica pretul produselor / serviciilor fara o instiintare prealabila

- Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul de lista, iar pretul netaiat este pretul pe care trebuie sa il plateasca Clientul pentru achizitionarea produsului/serviciului, in cazul in care sunt produse in promotie. Astfel, se evidentiaza promotia pe fiecare produs, prezentand pretul initial (taiat), respectiv pretul de promotie (de plata).

- Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Asociatia Biosilva nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura.

- La livrare, produsul (produsele) va fi insotit de urmatoarele documente: factura fiscala, aviz de insotire a marfii.

- In cazul platilor online Asociatia Biosilva nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

- In cazul in care CLIENTUL intarzie din vina sa plata Bunurilor, termenul de livrare asumat de Asociatia Biosilva se decaleaza cu numarul de zile pana la efectuarea platii.

 

IV. Comenzi Online

  1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, prin intermediul magazinului online, sau prin email la adresa mobiliermestesugit@gmail.com.
  2. In cazul folosirii magazinului online, prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
  3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Asociatia Biosilva poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii:

3.1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.

3.2. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (ex. transport, etc)

3.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.

  1. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, in termen de 12 ore de la plasarea comenzii, prin trimiterea unei notificari prin email la adresa mobiliermestesugit@gmail.com sau contactarea telefonica la numerele 0740.899.417 sau 0729.742.196

4.7. O comanda validata de catre client si de catre Asociatia Biosilva devine Contract la Distanta, cf. O.G. 130/2000 art. 2.

 

V. PLATA

Asociatia Biosilva va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de plata, valabil numai pentru plata integrala:

  1. Plata prin transfer bancar (prin ordin de plata).

- Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Asociatia Biosilva, in urma confirmarii telefonice sau prin email a comenzii.

- Detaliile de livrare se vor stabili de comun acord odata cu confirmarea comenzii.

  1. Plata Ramburs – in cazul in care clientul opteaza pentru optiunea de livrare prin curierat.

 

VI. Livrarea produselor

Transport

  1. Livrarile se vor efectua in medie in 1-3 zile de la plasarea comenzii (pentru produsele aflate pe stoc) in orașul Suceava si 5-10 zile pentru alte localitati. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, Asociatia Biosilva, se obliga sa informeze Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de catre Asociatia Biosilva in termen de maximum 14 zile.
  2. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la Asociatia Biosilva, este efectuata contra cost prin intermediul curierului Cargus/Fan Curier, prin mijloacele de transport proprii in orasul/judetul Suceava sau prin bursa nationala de transport, pentru produse cu volum mare sau Imi ridic singur produsele din depozitul Asociatiei Biosilva. Conform acestei optiuni clientul isi poate ridica singur marfurile din depozitul Asociatiei Biosilva . Pentru a apela la aceasta forma de livrare fara costuri, clientul trebuie sa faca o programare pentru ridicare. Aceasta programare se va face de comun acord cu reprezentantul Asociatiei Biosilva in functie de stocul disponibil.
  3. Valoarea costului de livrare depinde de volumul si greutatea produsului. Pentru un cost mai exact, clientul va fi contactat dupa plasarea comenzii.
  4. Asociatia Biosilva se obliga sa livreze bunurile catre CLIENT in conditii optime, asigurand ambalarea corespunzatoare a acestora.
  5. Serviciul de livrare presupune transportul produselor pana in fata blocului/casei. Manipularea acestora in locuinta (apartament sau casa) revine in sarcina clientului. Livrarea produselor se face sub forma de colete (acestea contin elemnetele mobilierului, schita de asamblare si accesoriile necesare asamblarii); diblurile sau holsuruburile necesare suspendarii corourilor pe perete nu sunt inlcuse in kitul de accesorii – achizitia lor separata este in responsabilitatea clientului – modelul de holsurub si diblu necesar fiind influentat de tipul de perete din locuinta clientului (BCA, Caramida, Lemn, Rigips etc).

 

VII. Returnarea produselor

1.Returnarea produselor

Clientul Asociatiei Biosilva poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:

  1. Coletele prezinta deteriorari severe
  2. Produsele au fost livrate gresit
  3. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.

Clientul este obligat sa notifice Asociatia Biosilva intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/ sau serviciilor

Clientului care a notificat Asociatia Biosilva despre intentia de a returna produsele ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 de la data expedierii notificarii, in caz contrar Asociatia Biosilva considerand cererea nefondata/invalida.

In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale insa doar pentru produsele noi achizitionate prin comanda.

Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

 

2.Conditii de returnare - PARTICULARITATI

- Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale "la comanda-pe dimensiuni cerute de client",nu de serie nu vor putea fi returnate.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Asociatia Biosilva are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri.

 

VIII. Politica de confidentialitate

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr.506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Asociatia Biosilva, avand codul unic de inregistrare nr. 24820261, telefon 0740.899.417, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Datele dumneavoastra personale vor fi folosite de Asociatia Biosilva , numai in scopul declarat al acestui site si sau pentru:

- validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;

- rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;

- pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;

- contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;

- contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;

- scopuri statistice.

Orice informatie furnizata de dumneavoastra va fi considerata si va reprezenta consimtamintul dumneavoastra expres ca datele dumneavoastra personale sa fie folosite de Asociatia Biosilva in conformitate cu scopurile mentionate.

 

VIII. Promotii

- nu exista in acest moment campanii promotionale

TOP
Mobilier Mestesugit
Aboneaza-te pentru a primi ultimele oferte!
We respect your privacy.